Marketing Week

Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2017

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Την Generation Y επέλεξε το Κτήμα Γκλίναβος Digital / New Media | 24 Φεβρουαρίου 2017 | 16:19 Το Κτήμα Γκλίναβος, το μεγαλύτερο κτήμα παραγωγής κρασιού στη Βόρεια Ελλάδα, εμπιστεύτηκε την Generation Y – International eBusiness Experts για την ψηφιακή του προβολή και την ισχυροποίηση της εταιρικής του ταυτότητας, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

24/2, 17:06
ΣΕΒ και MRB μετρούν τον «σφυγμό του επιχειρείν»
Το Παρατηρητήριο Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος του ΣΕΒ, με τη συνδρομή της MRB, ξεκίνησε την ετήσια έρευνα γνώμης, με τίτλο «Ο σφυγμός του επιχειρείν», για την αξιολόγηση του επιχειρηματικού περιβάλλο...

Advertising

24/2, 16:54
Ντοκιμαντέρ της Avionfilms για το ΚΠΙΣΝ
Η Αvionfilms δημιούργησε ντοκιμαντέρ για το Πολιτιστικό Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το οποίο προβλήθηκε στην τελετή παράδοσης του ΚΠΙΣΝ στο Ελληνικό Δημόσιο, χθες, 23 Φεβρουαρίου 2017.

Media

21/2, 16:34
H Metromedia λανσάρει το περιοδικό Indentity
Μια νέα φιλόδοξη πρόταση στον χώρο των media της Θεσσαλονίκης, έρχεται απο τον όμιλο Metromedia με το περιοδικό Indentity.

Creativity

20/2, 09:30
FCBΓνώμη | Κατσέλης | Καμπάνια
H FCBΓνώμη δημιούργησε την καμπάνια για τη νέα σειρά ψωμιών Κατσέλης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

24/2, 17:08
H Wedia για το Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center
H Wedia ανέλαβε την ανασχεδίαση του website του νοσοκομείου Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center, βασισμένη σε μια λεπτομερή έρευνα διεθνούς ανταγωνισμού, αναγνώρισης βασικών Personas επισκεπτών και καταγρα...

Public Relations

16/2, 17:09
Στην Palladian ανέθεσε το Ινστιτούτο CRI
Το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης, CRI, επέλεξε μετά από έρευνα αγοράς την εταιρεία Palladian Communications Specialists ως σύμβουλο επικοινωνίας.

Market Research

24/2, 17:37
Πτωτική η αγορά των Σούπερ Μάρκετ το 2016
Η αγορά των Σούπερ Μάρκετ και Cash & Carry συρρικνώθηκε κατά 1,6% το 2015, με την πτωτική τάση να εκτιμάται ότι συνεχίστηκε και το 2016, σύμφωνα με τον Νίκο Ταβουλάρη, Consultant της Διεύθυνσης Οικονο...

Μόνιμες Στήλες

22/2, 10:57
Διαφήμιση σημαίνει ελευθερία
Επιτέλους ο χώρος της διαφήμισης αποφάσισε να πει τα πράγματα με το όνομά τους. Με μια επιστολή που υπογράφουν πέντε φορείς που καλύπτουν το σύνολο ουσιαστικά της αγοράς (ΣΔΕ, ΕΔΕΕ, ΕΙΤΗΣΕΕ, ΕΙΙΡΑ, ΕΝ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Automotive Marketing: Υπό ποιές προϋποθέσεις θα ανακάμψει η αγορά αυτοκινήτου;

Η μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, αλλά και η συγκρατημένη ψυχολογία που διέπει αυτή τη στιγμή το πολιτικό περιβάλλον, το οικονομικό περιβάλλον σε όλο το φάσμα των διεργασιών του (δάνεια, χρηματοδότηση επιχειρήσεων και ιδιωτών, φορολογικό καθεστώς κ.ά.) αλλά και το κοινωνικό περιβάλλον (ανεργία), επιδρούν με τη σειρά τους και με ανάλογο τρόπο στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778