Marketing Week

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

IAB Europe: Όχι στη δωρεάν παροχή περιεχομένου Digital / New Media | 20 Οκτωβρίου 2017 | 16:09 Ο IAB Europe με ανακοίνωσή του, εκφράζει την απογοήτευσή του για πρόσφατη απόφαση της Επιτροπής Civil Liberties, Justice and Home Affairs (LIBE) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να υποστηρίξει αναθεώρηση η οποία θα επιβάλει σε Ευρωπαϊκά Μέσα Ενημέρωσης και άλλα websites τη δωρεάν διάθεση περιεχομένου.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

20/10, 16:12
Το Meizu M5c στην Ελλάδα φέρνει η Wind
Μέσα από το δίκτυο καταστημάτων Wind διατίθεται το νέο smartphone M5c της Meizu, συνιστώντας την πρώτη εμφάνιση της σειράς smartphone M στην ελληνική αγορά.

Advertising

20/10, 16:11
Bold και Υγείας Παυλίδη με νέο τηλεοπτικό
Με βασικό μήνυμα «Κάποια πράγματα είναι τέλεια ακριβώς έτσι όπως είναι», η Υγείας Παυλίδη αναδεικνύει τη μακρά παρουσία της, την αναλλοίωτη γεύση και τη διαχρονική συσκευασία της, μέσα από μία νέα τηλ...

Media

20/10, 16:10
Ο Χρήστος Μπάρλας στην Καθημερινή
Στο πλαίσιο περαιτέρω ανάπτυξης του τμήματος new media, η Καθημερινή προχώρησε σε συνεργασία με τον Χρήστο Μπάρλα, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του Διευθυντή Ψηφιακών Μέσων.

Creativity

20/10, 11:30
Socialab | Φρεσκούλης | Τηλεόραση
Η Socialab δημιούργησε το νέο τηλεοπτικό σποτ για τον Φρεσκούλη, «Αληθινά Φρέσκο».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

20/10, 16:15
Νέα 360 gaming καμπάνια από Caprice και 4 Wise Monkeys
Η 4 Wise Monkeys, στο πλαίσιο της καμπάνιας Caprice Let’s Roll, αναγνωρίζει το gaming ως μέρος της κουλτούρας των νέων και υλοποιεί τη νέα ενέργεια-διαγωνισμό Caprice Let’s Play.

Public Relations

18/10, 15:45
Η Sales Promotion Center για το Aperol Spritz
Tο sales promotion center ανέλαβε το σύνολο της ενεργοποίησης του brand Aperol το φετινό καλοκαίρι, και συγκεκριμένα activation concept, development, event management, execution.

Market Research

16/10, 15:24
Στην Metron Analysis αναθέτει η ΕΕΤΤ
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) επέλεξε την Metron Analysis για την ανάθεση του έργου της «Διεξαγωγής έρευνας αγοράς για τη χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στην Ελλ...

Μόνιμες Στήλες

20/10, 13:00
Ο Sir Martin Sorrell μιλάει για το mobile…
Όσοι συμμετείχαν στο Mobile Engagement Forum που διοργάνωσε το Marketing Week πριν μερικές ημέρες, είχαν την ευκαιρία να δουν και να ακούσουν τον Sir Martin Sorrell, ο οποίος «βρέθηκε» στο συνέδριο μέ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκδηλώσεις - Συνέδρια


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778