Marketing Week - Στα 23 δισ. δολάρια το κόστος του ad fraud

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Οι μικρότερες καμπάνιες πλήττονται περισσότερο

Στα 23 δισ. δολάρια το κόστος του ad fraud

4 Ιουνίου 2019 | 17:10 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Έρευνες

Πάνω από 23 δισ. δολάρια αναμένεται να «χάσουν» οι διαφημιστές παγκοσμίως το 2019, λόγω ad fraud, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσίευσε η εταιρεία κυβερνοασφάλειας Cheq.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τα πορίσματά της, για κάθε δολάριο που δαπανάται, περίπου 10-15% καταλήγει σε εταιρείες που προστατεύουν τους marketers από κακόβουλες ενέργειες. Τα αποτελέσματα αυτά έρχονται σε πλήρη αντίθεση με εκείνα της μελέτης που δημοσίευσαν White Ops και Association of National Advertisers, σύμφωνα με την οποία το ad fraud θα στοιχίσει στους διαφημιστές 5,8 δισ. δολάρια το 2019, έχοντας μειωθεί από τα 6,5 δισ. που είχαν υπολογιστεί για το 2017.

Η διαφορά μεταξύ των δύο εκθέσεων αποδίδεται στην πολυπλοκότητα του διαφημιστικού οικοσυστήματος, με πολλά «μαύρα κουτιά», καθώς πολλές εταιρείες τεχνολογίας και άλλοι πάροχοι δεν μοιράζονται τα στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους. Αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε σχετική αναφορά αποτελεί απλά μια υπόθεση και όχι ακριβή υπολογισμό.

Σύμφωνα πάντως με τη μελέτη της Cheq, περίπου το 30% των ψηφιακών διαφημίσεων πλήττονται από το ad fraud, αγγίζοντας τα 21 τρισ. διαφημίσεις ετησίως. Ωστόσο, το κόστος δεν είναι πάντα το ίδιο, καθώς, όπως φαίνεται, η διαφημιστική απάτη επηρεάζει δυσανάλογα περισσότερο μικρότερου βεληνεκούς καμπάνιες με χαμηλότερα CPMs. Όπως προκύπτει από την έρευνα, αν δεν ληφθούν μέτρα, το ad fraud αναμένεται να αγγίξει τα 26 δισ. δολάρια το 2020 και τα 32 δισ. το 2023.
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 4 Ιουνίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778