Ένα ακόμα εργαλείο λάνσαρε η Focus Bari AE, για την ανάδειξη και αξιοποίηση του Ραδιοφώνου, προσφέροντας στο Μέσο και την αγορά τη δυνατότητα αξιολόγησης ραδιοφωνικών διαφημιστικών πλάνων μετά την υλοποίησή τους.

Όπως είχε παρουσιάσει η Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari μαζί με την Josephine Bucknull, Partner της Bucknull & Masson International στο ASI Conference, το διεθνώς αναγνωρισμένο SESAME (Simple Easy System Analyzing Media Efficiently), λογισμικό το οποίο επεξεργάζεται τα δεδομένα της έρευνας ακροαματικότητας ραδιοφωνικών σταθμών, αποκτά τώρα το module Post Evaluation, μέσω του οποίου δίνεται η δυνατότητα καταχώρησης ενός ραδιοφωνικού πλάνου όπως ακριβώς αυτό «βγήκε στον αέρα», για την παραγωγή όλων των KPIs. Το Sesame Post Evaluation αναπτύχθηκε με πρωτοβουλία της Ελλάδας και της Focus Bari από την Bucknull & Masson Ιnternational, με πρόγραμμα να παρουσιαστεί στη συνέχεια στη Σουηδία και τις λοιπές ευρωπαϊκές χώρες.