Marketing Week - Digital και go-to-market διαδικασίες, οι top προτεραιότητες για τους CMOs διεθνώς

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Αποκλειστική έρευνα του CMO Council

Digital και go-to-market διαδικασίες, οι top προτεραιότητες για τους CMOs διεθνώς

22 Μαρτίου 2019 | 17:02 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Έρευνες

Τη δέσμευσή τους να αποτελέσουν ενεργούς παράγοντες ανάπτυξης και μετάδοσης τεχνολογιών marketing και ψηφιακών δεξιοτήτων εκφράζουν chief marketers από όλον τον κόσμο, θέτοντας στην κορυφή της ατζέντας την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών go-to-market.

Αυτό προκύπτει από την τελευταία έρευνα CMO Council 2019 Outlook and Intentions που εξασφάλισε αποκλειστικά το Daily Fax, η οποία συγκέντρωσε insights στις αρχές του έτους από περισσότερα από 100 μέλη ΔΣ από 7 περιοχές: Βόρειος Αμερική, Ευρώπη, APAC, MENA, Ινδία, Υποσαχάρια Αφρική και Λατινική Αμερική. Ως βασικές προτεραιότητες αναδείχθηκαν οι εξής:

1. Η αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων και της go-to-market στρατηγικής: ενίσχυση των ικανοτήτων, διαδικασιών και τεχνολογιών για την επίτευξη ανάπτυξης εσόδων, αλλά και σχέσεων με τους πελάτες.
2. Υπέρβαση εμποδίων για την αξιοποίηση τεχνολογιών marketing: προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού με ενδυνάμωση των δεξιοτήτων εσωτερικά και έμφαση στην ποιότητα των data.
3. Εξεύρεση εξυπνότερων τρόπων για αποτελεσματική ευθυγράμμιση και συνεργασία με στόχο πιο πλούσια customer insights.
4. Ανάπτυξη της ικανότητας της ομάδας marketing να υπερβαίνει τυχόν ελλείματα στο digital και να βελτιώνει τις επιδόσεις του δυναμικού.

Ολόκληρη η έρευνα θα δημοσιευθεί σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.

Marketing Week Online( 22 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778