Με φόντο τις αλλεπάλληλες συγχωνεύσεις της WPP
Την «απόσυρση» των διακριτών ονομάτων των brands της δρομολογεί η Kantar, με στόχο να προσφέρει το σύνολο των υπηρεσιών της υπό το brand name Kantar.

Η εταιρεία ερευνών, ιδιοκτησίας WPP, ανακοίνωσε ότι η από τις 2 Απριλίου τα Kantar Consulting, Kantar Health, Kantar IMRB, Kantar Media, Kantar Millward Brown, Kantar Public, Kantar TNS, Kantar Worldpanel, Lightspeed, καθώς και όλα τα τοπικά brandnames θα καταργηθούν. «Η αλλαγή στο branding μας αντανακλά τις επιχειρησιακές αλλαγές που ήδη λαμβάνουν χώρα στο σύνολο της εταιρείας μας και οδηγούνται από την επιθυμία να επιτύχουμε απλότητα, μεγάλη κλίμακα και αποτελεσματικότητα για τους πελάτες μας», δήλωσε ο Eric Salama, Chief Executive Officer της Kantar.

«Η απομάκρυνση των εμποδίων προς όφελος της συν-δημιουργίας και της στοχευμένης συνεργασίας σε όλο το φάσμα του οργανισμού μας αποβλέπει στο να διευκολύνει την Kantar στο να δημιουργήσει πλατφόρμες και λύσεις διεθνώς, οι οποίες ανταποκρίνονται στις πιο πιεστικές ανάγκες των πελατών μας». Η επιλογή της Kantar συνιστά ένα νέο κεφάλαιο στη σειρά των συγχωνεύσεων που πραγματοποιεί τελευταία η WPP, η οποία συνένωσε τα Wunderman, Possible και Cole & Weber στο Wunderman Thompson Seattle office, λίγους μήνες αφού «πάντρεψε» τις J. Walter Thompson και Wunderman. (Πηγή: The Drum)