Marketing Week - Το συναισθηματικό προφίλ των ελληνικών καναλιών σκιαγραφεί η Ira Media

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Με χρήση Intelligent software και Γνωστικής Νευροεπιστήμης

Το συναισθηματικό προφίλ των ελληνικών καναλιών σκιαγραφεί η Ira Media

18 Μαρτίου 2019 | 17:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Τηλεόραση

Το συναισθηματικό προφίλ των τηλεοπτικών καναλιών καταγράφει η τελευταία έρευνα που έτρεξε η Ira Media, η οποία είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος ερευνητικής μεθοδολογίας με βάση τη Γνωστική Νευροεπιστήμη.

Στόχος της έρευνας ήταν η κατανόηση των διαφορετικών συναισθημάτων που το κοινό έχει προς ένα κανάλι, ώστε να καταγραφεί το προφίλ του κάθε τηλεοπτικού σταθμού και των προσωπικοτήτων του κοινού του. Συνολικά από τα ευρήματα της έρευνας προέκυψε ότι τα πέντε κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας διαθέτουν ένα περισσότερο κοινωνικό προφίλ που εστιάζει σε αξίες όπως η οικογένεια, η φιλία, η εμπιστοσύνη και η ενεργός συμμετοχή στο κοινωνικό σύνολο.

Ειδικότερα, ο Σκάι φάνηκε πως είναι ένας σταθμός με πιστούς τηλεθεατές με ένα πιο ρεαλιστικό πρόσωπο, ο Alpha αναδείχθηκε ως κανάλι με θετική εικόνα και οικογενειακό χαρακτήρα, ομοίως, ο ΑΝΤ1 αναγνωρίζεται ως ένα κανάλι με έντονα οικογενειακό προφίλ, μακρά παράδοση και ευχάριστο πρόγραμμα, ο Star ξεχωρίζει για το φιλικό του πρόσωπο, ενώ τέλος, το Open Beyond σκοράρει υψηλά ως ένα φρέσκο κανάλι με διαφορετικό και πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα.

Η συγκεκριμένη ερευνητική μεθοδολογία εφαρμόζεται με τη χρήση ενός διεθνώς αναγνωρισμένου Intelligent software, το οποίο με βάση τα τελευταία ευρήματα της Γνωστικής Νευροεπιστήμης, υπολογίζει τον βαθμό του engagement που έχει μία μάρκα (brand) με το κοινό της. Το engagement, δηλαδή ο συναισθηματικός δεσμός του κοινού με την μάρκα, υπολογίζεται μέσα από την μέτρηση της συσχέτισης που έχουν οι μάρκες και τους καταναλωτές τους σε τέσσερις βασικές συναισθηματικές τυπολογίες: Αυτονομία, Καινοτομία, Ασφάλεια και Κοινωνικότητα.

Marketing Week Online( 18 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778