Αν και ενισχύεται ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης
Αύξηση κατά μία μονάδα κατέγραψε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 3ο τρίμηνο 2018, φτάνοντας στις 68 μονάδες, σύμφωνα με την έρευνα «The Conference Conference Board Global Consumer Confidence» της Nielsen.

Ωστόσο, παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό δείκτη που είναι στις 87 μονάδες, ενώ 7 στους 10 Έλληνες (72%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση. Τρεις στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους (32%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (28%), την προσωπική υγεία (26%) και τα χρέη/ οφειλές του νοικοκυριού (23%).

Τέλος, 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους. Ειδικότερα, οι 3 κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (71%), των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (62%) και στα έξοδα για ρουχισμό (56%).