Marketing Week - CMO Council Report: Οι marketers δεν «ακούν» τους χρήστες των social media

Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Ενδιαφέροντα insights αποκαλύπτει νέα, πανευρωπαϊκή έρευνα που δημοσιεύεται σήμερα

CMO Council Report: Οι marketers δεν «ακούν» τους χρήστες των social media

18 Δεκεμβρίου 2018 | 15:56 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Έρευνες

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ανεκτίμητες πηγές για real time insights για το brand experience του καταναλωτή.

Ακριβώς γι’ αυτό προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι πολλοί marketers στην Ευρώπη δεν αξιοποιούν τις συγκεκριμένες πλατφόρμες για να αφουγκραστούν τη «φωνή» του κοινού τους. Περίπου το 40% των ευρωπαίων marketers που συμμετείχαν σε νέα, πανευρωπαϊκή έρευνα που δημοσιεύει σήμερα το CMO Council, παραδέχεται ότι αποτυγχάνει να συλλέξει έγκαιρα πληροφορίες απευθείας από τα social media. Η μελέτη, η οποία διενεργήθηκε σε συνεργασία με τη SAP Customer Experience και τη Hootsuite, αποκάλυψε ότι το 39% των συμμετεχόντων αδυνατεί επίσης να «μεταφράσει» το social media περιεχόμενο σε ευρύτερη πληροφορία σχετικά με τις διαπολιτισμικές συμπεριφορές, ανάγκες, προτιμήσεις ή προθέσεις.

Σύμφωνα με τη νέα έκθεση του CMO Council με τίτλο «Turn Up The Volume: Rethinking Where and How Customer Voice Enhances Experience», οι επικεφαλής marketing στη γηραιά ήπειρο θεωρούν ότι οι πρωτοβουλίες για ουσιαστική άντληση πληροφοριών είναι απλά «σχετικά καλή». Εκτιμούν ότι τα brands έχουν τελειοποιήσει τη συγκεκριμένη πρακτική στα δικά τους κανάλια, ωστόσο ακόμη δυσκολεύονται να αλιεύσουν customer insights από λιγότερο δομημένα περιβάλλοντα, μεταξύ αυτών και τα social media. Η αδυναμία αυτή έχει οδηγήσει έναν στους δύο marketers να παραδεχτεί ότι η ικανότητα δημιουργίας personalized engagement σε ένα πολυκαναλικό ταξίδι είναι είτε «όχι η καλύτερη», ή απλά «φριχτή».

«Οι πελάτες καταθέτουν ενεργά τις σκέψεις και επικοινωνούν άμεσα τις απαιτήσεις τους στα brands που είναι διατεθειμένα να κάνουν το επόμενο βήμα και να μετατρέψουν την παθητική-αντιδραστική τους στάση – να αφουγκράζονται και να αποκρίνονται στα δικά τους κανάλια – στο να ξανασκεφτούν τι μπορούν να αποκομίσουν από εργαλεία όπως το social σε επίπεδο intelligence, προκειμένου να αναδιαμορφώσουν τα πάντα, από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους έως τις καμπάνιες και το περιεχόμενό τους», σημείωσε ο Mark de Bruijn, VP, Head of Marketing EMEA/MEE της SAP Customer Experience. Το πώς αξιοποιούνται τα εργαλεία αποτελεί κεντρικό ζήτημα.

Το 64% των marketing leaders αποκαλύπτει ότι η εταιρεία του αντιμετωπίζει τις κοινωνικές πλατφόρμες ως ένα κανάλι PR για τη διάχυση των νέων της και το 55% το αντιλαμβάνεται ως ένα δίκτυο για την προώθηση διαφημιστικών μηνυμάτων. Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα, τα ευρωπαϊκά brands επιζητούν να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο μέτρησης της επιτυχίας: εστίασαν λιγότερο σε clicks, likes και mentions (38%) ορίζοντάς την αντ’ αυτού με επιχειρηματικούς όρους, όπως η αύξηση εσόδων και καθαρών κερδών (62%). Θα ακολουθήσει αναλυτική παρουσίαση της έρευνας σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.

Πόσο αποτελεσµατικά «ακούτε» τον πελάτη;

51%: σχετικά καλά 21%: πολύ καλά
19%: όχι ικανοποιητικά 10%: εξαιρετικά

Marketing Week Online( 18 Δεκεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778