Marketing Week - Έλλειμμα δεξιοτήτων στην ελληνική αγορά εργασίας

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Θετική εικόνα για την ισότητα και τη διαφορετικότητα

Έλλειμμα δεξιοτήτων στην ελληνική αγορά εργασίας

6 Δεκεμβρίου 2018 | 15:29 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, ο όμιλος Adecco Ελλάδας καταγράφει τις απόψεις των εργοδοτών και των στελεχών που συμμετέχουν στην επιλογή προσωπικού για την κατάσταση στην αγορά εργασίας, στο πλαίσιο της έρευνας με τίτλο «Η Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα, 2018».

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία ερευνών LMG, σε συνεργασία με την H+K Strategies. Στα βασικά ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνεται η πεποίθηση των εργοδοτών ότι οι δεξιότητες του υφιστάμενου προσωπικού δεν ανταποκρίνονται πλήρως στις σημερινές ανάγκες, καθώς και η αύξηση των εταιρειών που ενδιαφέρονταν να στελεχώσουν κάποιο τμήμα τους κατά την περίοδο διεξαγωγής της έρευνας σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2017. Η σκιαγράφηση του ιδανικού υποψηφίου για μία θέση περιλαμβάνει χαρακτηριστικά, όπως εργασιακό ήθος (82%) και ικανότητα εργασίας σε ομάδα (61%), ενώ έχει ενισχυθεί η άποψη μεταξύ των στελεχών πως οι οργανισμοί τους πληρούν τις προϋποθέσεις για να θεωρούνται «ελκυστικοί» εργοδότες.

Θετική εικόνα παρουσιάζεται σχετικά με την ενθάρρυνση της ισότητας και της διαφορετικότητας: το 47% υποστηρίζει ότι η εταιρεία του ενθαρρύνει «πολύ» την ισότητα και τη διαφορετικότητα και το 43% θεωρεί πως αυτό συμβαίνει «αρκετά», αν και το 30% πιστεύει ότι η πιθανότητα εγκυμοσύνης καθιστά τις γυναίκες λιγότερο επιθυμητές για μία θέση εργασίας. Επίσης, μόνο το 36% των συμμετεχόντων στην έρευνα δηλώνουν ότι στην Ελλάδα, ένας μετανάστης ταλαντούχος υποψήφιος έχει ίσες επαγγελματικές ευκαιρίες με έναν Έλληνα με τα ίδια προσόντα.

Marketing Week Online( 6 Δεκεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778