Έρευνα της GfK Hellas για την Black Friday 2018
Το διαδίκτυο αποτελεί την αφετηρία του καταναλωτικού ταξιδιού, μια περίπου εβδομάδα πριν το Black Friday, επισημαίνει η πρώτη φάση καταναλωτικής έρευνας της GfK Hellas με θέμα την πρόθεση του Έλληνα καταναλωτή απέναντι στο Black Friday για το έτος 2018.

Η τηλεόραση ξεχώρισε ως κύρια πηγή ενημέρωσης για την πλειοψηφία των καταναλωτών, ενώ το ραδιόφωνο προσέλκυσε τις ηλικίες των 45+ και τα social media τις ηλικίες κάτω των 34. Μια γενναία έκπτωση ήταν κατά γενική ομολογία ικανή να δώσει το έναυσμα για μια επίσκεψη στο φυσικό σημείο, στο οποίο κομβικός εξακολουθεί να διατηρείται ο ρόλος του πωλητή στην τελική απόφαση του καταναλωτή. Σύντομα αναμένεται να είναι διαθέσιμα αναλυτικά αποτελέσματα, ενόψει της δεύτερης φάσης της έρευνας.