Marketing Week - GfK: Τα φυσικά καταστήματα διατηρούν τη σημαντικότητά τους

Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Η μελέτη FutureBuy σκιαγραφεί τη δυναμική των Shoppers

GfK: Τα φυσικά καταστήματα διατηρούν τη σημαντικότητά τους

20 Σεπτεμβρίου 2018 | 16:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Finance,Retail

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η GfK πραγματοποίησε τη μελέτη FutureBuy, η οποία καλύπτει 35 χώρες και 18 κατηγορίες προϊόντων, αναδεικνύοντας τη ζωτική δυναμική των shoppers, όπως αγορές μέσω διαδικτύου, σημασία των σημείων αλληλεπίδρασης - Touchpoints, τον δυναμικά ανερχόμενο ρόλο του smartphone και tablet, τάσεις στο showrooming και άλλα.

Σύμφωνα με τη μελέτη τα φυσικά καταστήματα διατηρούν τη σημαντικότητά τους. Σχεδόν οι μισοί έλληνες (47%) shoppers ανέφεραν ότι αρχικά έψαξαν τα προϊόντα online και αργότερα επισκέφτηκαν το κατάστημα για την αγορά («Webrooming»), σε αντίθεση με εκείνους (16%) που έψαξαν για ένα προϊόν σε κατάστημα και έπειτα το αγόρασαν online («Showrooming»). Για τους shoppers που αγόρασαν ένα προϊόν online, η «Εξοικονόμηση χρημάτων» είναι μακράν ο πιο κοινά αναφερόμενος παράγοντας, καθώς επιλέχθηκε σε ποσοστό 65% στους online shoppers και σε ποσοστό 89% ανάμεσα στους Leading Edge Consumers (LEC).

Η πρώτη σκέψη που κάνουν οι καταναλωτές και αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στις online αγορές/πληρωμές, είναι η «Ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων» (63%), ενώ δεύτερος παράγοντας είναι τα «Έξοδα αποστολής» (59%). Οι Τop3 παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά του Shopper είναι: «Οι online κριτικές από άλλους αγοραστές, χρήστες και ειδικούς της κατηγορίας», «Ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών/Ιστοσελίδες με προσφορές» και «Εξυπηρέτηση/Ενημέρωση από τον πωλητή στο κατάστημα».

Marketing Week Online( 20 Σεπτεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778