Marketing Week - GfK: Βελτιώθηκαν ελαφρώς οι εισοδηματικές προσδοκίες των Ελλήνων

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Παραμένοντας, όμως, στην τελευταία θέση στην Ευρώπη

GfK: Βελτιώθηκαν ελαφρώς οι εισοδηματικές προσδοκίες των Ελλήνων

23 Ιουλίου 2018 | 16:17 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Finance

Το καταναλωτικό κλίμα στην Ευρώπη παρουσίασε μικρή βελτίωση κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2018, φτάνοντας τις 23,2 μονάδες τον Ιούνιο, σύμφωνα με έρευνα της GfK για το Καταναλωτικό Κλίμα στην Ευρώπη για το δεύτερο τρίμηνο του 2018.

Αυτή η τιμή είναι κατά 2,6 μονάδες υψηλότερη από τον Μάρτιο, ενώ αποτελεί το υψηλότερο επίπεδο που έχει φτάσει αυτός ο δείκτης από τον Νοέμβριο του 2007. Η μέση πρόθεση αγοράς στην ΕΕ μειώθηκε ελαφρά, ενώ παράλληλα μειώθηκε και η τάση εξοικονόμησης, καθιστώντας έτσι διαθέσιμα περισσότερα χρήματα για κατανάλωση. Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση εξακολουθεί να χαρακτηρίζει το καταναλωτικό αίσθημα των Ελλήνων. Οι οικονομικές προσδοκίες έφτασαν στις -21,5 μονάδες τον Ιούνιο, παρουσιάζοντας μείωση 0,9 μονάδων σε σύγκριση με τον Μάρτιο.

Οι εισοδηματικές προσδοκίες έφτασαν τις -21,5 μονάδες, παρουσιάζοντας βελτίωση της τάξεως των 6,2 μονάδων σε σύγκριση με τον Μάρτιο. Παρόλα αυτά, η Ελλάδα παρέμεινε στην τελευταία θέση στην Ευρώπη. Τέλος, όσον αφορά στην πρόθεση αγοράς, αυτή έπεσε στις -25,7 μονάδες τον Ιούνιο. Η τιμή αυτή είναι κατά 2,1 μονάδες χαμηλότερη από αυτήν του Μαρτίου και μακράν η χαμηλότερη τιμή στην Ευρώπη.

Marketing Week Online( 23 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778