Το 1ο τρίμηνο του 2018, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen
Το 1ο τρίμηνο του 2018 βρίσκει την αισιοδοξία του Έλληνα καταναλωτή στο ίδιο επίπεδο με αυτό του 2ου εξαμήνου του 2017, σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen.

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 1ο τρίμηνο 2018 ανέρχεται στις 61 μονάδες, παραμένοντας οριακά σταθερός με το 3ο και 4ο τρίμηνο του 2017 που ήταν στις 60. Παρόλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό δείκτη που είναι στις 86 μονάδες. 7 στους 10 Έλληνες (74%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση με πτωτική τάση σε σχέση με το κλείσιμο της προηγούμενης χρονιάς (78%). Επιπλέον, το 75% των ερωτώμενων αμφιβάλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες, το 2ο υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 64 χώρες που συμμετέχουν στην έρευνα της Nielsen ανά τον κόσμο.

Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια. Τέλος, 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους. Ειδικότερα, οι 3 κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται στην μείωση των δαπανών μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (69%), των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (69%) και στα έξοδα για ρουχισμό  (61%).