Marketing Week - GfK: Απαισιόδοξοι παραμένουν οι Έλληνες καταναλωτές

Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Πτώση στους δείκτες οικονομικών και εισοδηματικών προσδοκιών

GfK: Απαισιόδοξοι παραμένουν οι Έλληνες καταναλωτές

20 Απριλίου 2018 | 15:57 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Finance,Έρευνες

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, η ψυχολογία των καταναλωτών στην Ευρώπη παρέμεινε σε σχετικά σταθερό επίπεδο, σύμφωνα με την έρευνα της GfK για το Καταναλωτικό Κλίμα στην Ευρώπη.

Τον Μάρτιο, ωστόσο, η τιμή για τα 28 κράτη της ΕΕ σημείωσε ελαφριά πτώση, φτάνοντας στις 20,6 μονάδες, ενώ τον Δεκέμβριο του 2017 βρισκόταν στις 21,1 μονάδες. Η GfK προβλέπει αύξηση στις ιδιωτικές καταναλωτικές δαπάνες των νοικοκυριών στην Ευρωπαϊκή Ένωση 1,5 με 2%. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές φαίνεται ότι είναι λιγότερο αισιόδοξοι σε σχέση με το τέλος του προηγούμενου έτους. Σε όλες τις χώρες της ΕΕ, οι οικονομικές προσδοκίες έπεσαν κατά μέσο όρο στις 15 μονάδες τον Μάρτιο του 2018, δύο μονάδες χαμηλότερα σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2017.

Η χρηματοπιστωτική και οικονομική κρίση συνεχίζουν να μετριάζουν την αισιοδοξία των Ελλήνων καταναλωτών με αποτέλεσμα όλοι οι δείκτες να παρουσιάσουν πτωτική τάση. Οι οικονομικές προσδοκίες παρέμειναν σε πολύ χαμηλά επίπεδα, πέφτοντας στις -20,6 μονάδες τον Μάρτιο του 2018, μία μείωση 8,4 μονάδων από τον Δεκέμβριο. Οι εισοδηματικές προσδοκίες των Ελλήνων παραμένουν στα χαμηλότερα επίπεδα από οποιαδήποτε άλλη χώρα στην Ευρώπη. Όσον αφορά στην πρόθεση αγοράς, ο δείκτης παρέμεινε στις -23,6 μονάδες τον Μάρτιο του 2018, μία μονάδα χαμηλότερα σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2017, αποτελώντας την χαμηλότερη τιμή στην Ευρώπη.

Marketing Week Online( 20 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Coffee Brands: Τεχνολογικές επενδύσεις και συναισθηματικό storytelling «ζεσταίνουν» την αγορά

Ανθεκτική εμφανίζεται η ελληνική αγορά καφέ παρά τις πιέσεις, με τη διαδραστική επικοινωνία και την καινοτομία να τροφοδοτούν τη δραστηριότητα των coffee brands.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778