Marketing Week - Σημάδια ανάκαμψης εμφανίζει ο κλάδος γραφικών τεχνών

Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Σύμφωνα με μελέτη της ICAP Group

Σημάδια ανάκαμψης εμφανίζει ο κλάδος γραφικών τεχνών

5 Απριλίου 2018 | 15:39 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Design

Μετά την πτωτική πορεία του κλάδου γραφικών τεχνών για 6 συνεχείς οικονομικές χρήσεις, το 2015 φαίνονται τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της αγοράς, η οποία εκτιμάται να είναι οριακά ανοδική το 2016 και το 2017, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της Κλαδικής Μελέτης που εκπονήθηκε από τη Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group.

Την καλύτερη εικόνα στις επιμέρους κατηγορίες γραφικών τεχνών παρουσιάζει το 2016 η αγορά εκτυπώσεων εύκαμπτων υλικών συσκευασίας, κυρίως λόγω της εξωστρέφειας των εν λόγω επιχειρήσεων, αλλά και την αύξηση των εξαγωγών γενικότερα που αναμένεται να συνεχιστεί και την επόμενη διετία. Ο κλάδος των γραφικών τεχνών στην Ελλάδα αποτελείται από έναν εκτεταμένο αριθμό επιχειρήσεων που χαρακτηρίζονται από ανομοιογένεια σε σχέση με τις υπηρεσίες που παρέχουν.

Κάποιες από αυτές είναι καθετοποιημένες και συμμετέχουν σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, ενώ άλλες ασχολούνται αποκλειστικά με κάποιο στάδιο της διαδικασίας εκτύπωσης (προεκτύπωση, εκτύπωση, μετεκτύπωση). Η Σταματίνα Παντελαίου, Director Οικονομικών Μελετών της ICAP Group, αναφέρει ότι η συνολική αγορά των Γραφικών Τεχνών παρουσίασε καθοδική πορεία την περίοδο 2009 - 2014 με μέσο ετήσιο ρυθμό μείωσης -8,1%. Το 2015 εμφανίζονται τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της αγοράς του κλάδου, ενώ το 2016 σημειώνει οριακή αύξηση 0,9% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω της αύξησης στην αγορά των εκτυπώσεων εύκαμπτων υλικών συσκευασίας.

Marketing Week Online( 5 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778