Marketing Week - Nielsen: Ενδείξεις σταθερότητας για τον Δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Κατά το 3ο τρίμηνο 2017

Nielsen: Ενδείξεις σταθερότητας για τον Δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης

18 Ιανουαρίου 2018 | 14:19 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Finance

Σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen στην Ελλάδα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης ανέρχεται στις 60 μονάδες το 3ο τρίμηνο 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 8 μονάδων, επηρεαζόμενος κυρίως από τις πιο θετικές εκτιμήσεις για την ανεργία τους επόμενους 12 μήνες σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2017.

Παρόλα αυτά, το 83% των ερωτωμένων πιστεύουν ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά. Σημειώνεται ότι είναι το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 63 χώρες που συμμετέχουν στην έρευνα της Nielsen ανά τον κόσμο. Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια - 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους, ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για τα χρέη /οφειλές του νοικοκυριού (30%) και για την οικονομία (28%).

Τέλος, 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους, σημαντικά μεγάλη μερίδα του πληθυσμού, εάν συγκριθεί με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (56%). Ειδικότερα, οι κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων συνεχίζουν να εντοπίζονται στην μείωση των δαπανών μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού και στα έξοδα για  ρουχισμό.

Marketing Week Online( 18 Ιανουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778