Marketing Week - ΣΕΔΕΑ: «Οι δημοσκοπήσεις είναι εργαλείο δημοκρατικού διαλόγου»

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Ο φορέας αποσαφηνίζει την ανάγκη τήρησης των κανόνων δεοντολογίας

ΣΕΔΕΑ: «Οι δημοσκοπήσεις είναι εργαλείο δημοκρατικού διαλόγου»

20 Σεπτεμβρίου 2017 | 16:39 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Θεσμικά

Με ανακοίνωσή του, ο ΣΕΔΕΑ επαναφέρει το θέμα της τήρησης των κανόνων δεοντολογίας στον τομέα των δημοσκοπήσεων, οι οποίες όπως επισημαίνει αποτελούν ιδιαιτέρως σημαντικό εργαλείο δημοκρατικού διαλόγου που προσφέρει ισότιμη πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες, τόσο στους πολίτες όσο και στο πολιτικό σύστημα: «Προϋπόθεση αποτελεί η τήρηση των διεθνών κανόνων δεοντολογίας της έρευνας αγοράς, την τήρηση των οποίων επιδιώκει να διασφαλίσει ο Ν 3603/2007, ο οποίος μεταξύ άλλων, επιβάλει στις επιχειρήσεις που διενεργούν τέτοιες έρευνες α) την εγγραφή τους στο Μητρώο Φορέων και Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων του ΕΣΡ και β) την έγγραφη δέσμευσή τους ότι θα τηρούν τους εν λόγω κανόνες και θα υπόκεινται σε έλεγχο γνησιότητας και ποιότητας των στοιχείων.

Ο έλεγχος των ερευνών που διενεργούνται για λογαριασμό του Δημοσίου, πολιτικών κομμάτων ή συνδυασμών καθώς και για λογαριασμό ΜΜΕ έχει ανατεθεί σε αστική εταιρεία, συσταθείσα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του ως άνω νόμου». Ο ΣΕΔΕΑ καλεί τους φορείς που δημοσιεύουν δημοσκοπήσεις να το κάνουν σεβόμενοι το ισχύον νομικό πλαίσιο και ειδικότερα να μην δημοσιεύουν αποτελέσματα δημοσκοπήσεων που έχουν διενεργηθεί από εταιρείες που δεν είναι εγγεγραμμένες στο Μητρώο Φορεών και Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων που τηρείται στο ΕΣΡ.

Επίσης, καλεί τις εταιρείες που διενεργούν δημοσκοπήσεις να εγγραφούν στο Μητρώο του ΕΣΡ και τις προτρέπει να υπαχθούν στο σύστημα Ποιοτικού Ελεγχου Συλλογής Στοιχείων (ΠΕΣΣ) που έχει συστήσει ο ΣΕΔΕΑ και αναγνωρίσει η Πολιτεία (με το Ν 3603/2007) ως αξιόπιστο εργαλείο ελέγχου της ποιοτικής συλλογής των στοιχείων. «Τα ανωτέρω είναι στοιχειώδη για την παροχή αξιόπιστης πληροφόρησης προς το κοινό», καταλήγει η ανακοίνωση.

Marketing Week Online( 20 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778