Marketing Week - Αύξηση πωλήσεων εσωρούχων, μαγιό & συναφών ειδών το 2016

Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Σύμφωνα με σχετική κλαδική μελέτη της ICAP Group

Αύξηση πωλήσεων εσωρούχων, μαγιό & συναφών ειδών το 2016

12 Σεπτεμβρίου 2017 | 16:23 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail,Ένδυση

Ανοδικά κινήθηκαν οι συνολικές πωλήσεις των καταστημάτων εσωρούχων, μαγιό και συναφών ειδών το 2016, σύμφωνα με την πρώτη έκδοση της κλαδικής μελέτης «Καταστήματα Εσωρούχων, Μαγιό & Συναφών Ειδών» που εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group.

Βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου κλάδου είναι ο μεγάλος αριθμός μεμονωμένων καταστημάτων εσωρούχων, μαγιό και συναφών ειδών που λειτουργούν στη χώρα, ενώ περιορισμένος είναι ο αριθμός των αλυσίδων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Η ζήτηση για τα εξεταζόμενα είδη επηρεάζεται, κατά κύριο λόγο, από το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών σε συνδυασμό με την τιμή διάθεσης των προϊόντων και δευτερευόντως από τις τάσεις της μόδας, τη διαφήμιση, τη διάρθρωση του πληθυσμού κ.ά.

Περαιτέρω ώθηση γενικότερα στον κλάδο της λιανικής πώλησης εσωρούχων, μαγιό και συναφών ειδών έδωσε η ανάπτυξη των πολυκαταστημάτων, καθώς και των μεγάλων εμπορικών κέντρων (malls). Σύμφωνα με την Ελένη Δεμερτζή, Senior Manager της ICAP Group, το συνολικό μέγεθος αγοράς (πωλήσεις σε αξία) των καταστημάτων παρουσίασε μείωση 2,8% το 2015 σε σχέση με το 2014. Η πτωτική αυτή τάση ανακόπηκε το 2016, καθώς οι συνολικές πωλήσεις εκτιμάται ότι αυξήθηκαν κατά 1,4%.

Marketing Week Online( 12 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778