Marketing Week - Αναπτύσσεται το λιανεμπόριο σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Σύμφωνα με σχετική μελέτη της GfK

Αναπτύσσεται το λιανεμπόριο σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

19 Ιουνίου 2017 | 17:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail

Η GfK, σε νέα της μελέτη σχετικά με το λιανεμπόριο σε 32 ευρωπαϊκές χώρες, εξετάζει την αγοραστική δύναμη, τη δαπάνη του πληθυσμού στο λιανεμπόριο, τον πληθωρισμό, την αποδοτικότητα των πωλήσεων ανά περιοχή, καθώς και τις προβλέψεις των πωλήσεων για το 2017.

Όσον αφορά στην αγοραστική δύναμη, η μείωση της ανεργίας και η ελαφρά αύξηση στα επίπεδα εισοδήματος έχουν θετικό αντίκτυπο σε πολλούς τομείς. Το 2016, οι καταναλωτές των 28 χωρών της ΕΕ διέθεταν κατά μέσο όρο 16,153 ευρώ ανά άτομο, το οποίο ανέρχεται σε +0,7% (καθαρή αξία) περισσότερη αγοραστική δύναμη σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Οι χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης παρουσίασαν τα υψηλότερα ποσοστά ανάπτυξης. Η GfK προβλέπει σταθερή αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 1,4% για τις 28 χώρες της ΕΕ το 2017. Οι περιοχές που παρουσίασαν ανάπτυξη το προηγούμενο έτος είναι και πάλι μεταξύ των πρωτοπόρων για το 2017. Μετά από δύο έτη πτώσης του κύκλου εργασιών στο λιανεμπόριο, στην Ελλάδα αναμένεται ελαφρά αύξηση της τάξης του 1% για το 2017.

Η μακρόχρονη τάση μείωσης της ιδιωτικής κατανάλωσης στο λιανεμπόριο συνεχίστηκε το 2016, καθώς οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν ολοένα και περισσότερο το διαθέσιμο εισόδημά τους στους τομείς της υγείας και της γαστρονομίας, καθώς επίσης στις online αγορές και σε κόστη διαβίωσης. Επιπλέον, συνολικά, η επιφάνεια πωλήσεων αυξήθηκε κατά 0,7% στις 28 ευρωπαϊκές χώρες το 2016. Η μελέτη συμπεριλαμβάνεται στη νέα έκδοση του περιοδικού Across και θα παρουσιαστεί στο ευρωπαϊκό συνέδριο ICSC European Marketing Conference στη Βιέννη.

Marketing Week Online( 19 Ιουνίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778