Marketing Week - Στην Αθήνα ο Chief Global Analyst της Kantar Millward Brown

Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Ο Nigel Hollis μετέφερε insights και τάσεις από τη διεθνή εμπειρία του

Στην Αθήνα ο Chief Global Analyst της Kantar Millward Brown

16 Μαΐου 2017 | 16:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Events

Κλειστό event για υψηλόβαθμα στελέχη marketing και γενικούς διευθυντές από ένα ευρύ φάσμα εταιρειών διοργάνωσε πρόσφατα η Kantar Millward Brown στην Αθήνα, με εισηγητή τον Nigel Hollis, διακεκριμένο διεθνώς ομιλητή και συγγραφέα σε θέματα marketing και brand strategy.

Ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους «thinkers» στον τομέα του marketing & branding, ο Nigel Hollis μίλησε για τις παραμέτρους που ορίζουν σήμερα το χτίσιμο ισχυρών, κερδοφόρων και αειφόρων μαρκών, μέσα από πραγματικά παραδείγματα και καταρρίπτοντας «μύθους» και παγιωμένες αντιλήψεις. Αντλώντας από τα πλούσια διεθνή δεδομένα της Kantar, αλλά και εξειδικεύοντας σε τοπικό επίπεδο, ο Hollis στάθηκε στη σχέση του νοήματος, της διαφοροποίησης και αναγνωρισιμότητας ως μείγματος επιτυχίας, αμφισβήτησε την ύπαρξη της «αληθινής αγάπης» των καταναλωτών προς τα brands και ανέδειξε τη σημασία του «likeness», ενώ πρότεινε συγκεκριμένες στρατηγικές για μάρκες και επιχειρήσεις σε περιβάλλον κρίσης.

Συνοψίζοντας τις συμβουλές του, ο Hollis στάθηκε σε 5 βασικά σημεία: Στη σημασία της αναγνωρισιμότητας, αλλά με νοηματική διαφοροποίηση, στον ρόλο της «συμπάθειας-affinity» που πρέπει να χαρακτηρίζει όλα τα σημεία επαφής, στην επί της ουσίας υπεράσπιση της τιμής ενός προϊόντος και στην προσπάθεια αντίληψης της μάρκας ως της προφανέστερης επιλογής. Περισσότερα insights από τον Nigel Hollis θα ακολουθήσουν σε συνέντευξή του σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.

Marketing Week Online( 16 Μαΐου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778