Σύμφωνα με μελέτη της GfK

Μεταξύ άλλων, η μελέτη αναφέρει ότι η κατά κεφαλήν αγοραστική δύναμη των καταναλωτών αυξήθηκε το 2014 κατά 2,5% σε σύγκριση με το 2013, η αύξηση του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου ασκεί ολοένα αυξανόμενη πίεση στα παραδοσιακά καταστήματα λιανικής σε όλη την Ευρώπη, ενώ σε πολλές χώρες, η παραγωγικότητα πωλήσεων ανά τετραγωνικό μέτρο έχει αρχίσει να αυξάνεται και πάλι. «Παρατηρούμε αύξηση της εγχώριας ζήτησης σε συνδυασμό με τη βελτίωση της εξωτερικής ανταγωνιστικότητας, ιδιαίτερα σε αρκετές από τις οικονομικά εξασθενημένες χώρες. Ωστόσο, ενώ η συνολική αξιολόγηση είναι θετική, η κατάσταση ποικίλλει σε περιφερειακό επίπεδο», αναφέρει ο Dr. Gerold Doplbauer, στέλεχος της GfK Retail. Η μελέτη θα δημοσιευθεί στην έκδοση του περιοδικού Across, τον Ιούνιο.