Το Wave 8 αποκαλύπτει τη «γλώσσα» του περιεχομένου

Η έρευνα αποκαλύπτει 3 βασικά ευρήματα, που μπορούν να αποτελέσουν σήμερα οδηγό για τα brands. Συγκεκριμένα, δείχνει ότι τα κίνητρα για να κάνει κάποιος sharing διαφέρουν σημαντικά ανάμεσα στις κατηγορίες και τα κοινά. Για παράδειγμα, σε κατηγορίες των FMCG όπως η περιποίηση, το σημαντικότερο περιεχόμενο για τους χρήστες είναι αυτό που έχει πρακτική αξία, ενώ στην κατηγορία consumer tech, το 33% των καταναλωτών επιθυμούν τα brands να τους παρέχουν περιεχόμενο που τους λέει κάτι νέο και αναπάντεχο.

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι υπάρχει σημαντική διαφορά ανάμεσα στο περιεχόμενο που εκτιμούν οι καταναλωτές, το είδος του περιεχομένου που κερδίζει views στο YouTube και σε αυτό που θα κάνουν share. Μόνο το 16% θεωρούν αξιόλογο ένα περιεχόμενο που «εκφράζει την άποψή τους» αλλά 41% δηλώνουν ότι θα μοιραζόντουσαν το περιεχόμενο αυτό με άλλους. Τέλος, γίνεται εμφανές ότι οι καταναλωτές επενδύουν συναισθηματικά στο περιεχόμενο που μοιράζονται, καθώς θεωρούν ότι συνδέεται άμεσα με την διαδικτυακή εικόνα και φήμη τους.