Marketing Week - Στα 23 δισ. δολάρια το κόστος του ad fraud

Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Οι μικρότερες καμπάνιες πλήττονται περισσότερο

Στα 23 δισ. δολάρια το κόστος του ad fraud

4 Ιουνίου 2019 | 17:10 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Έρευνες

Πάνω από 23 δισ. δολάρια αναμένεται να «χάσουν» οι διαφημιστές παγκοσμίως το 2019, λόγω ad fraud, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσίευσε η εταιρεία κυβερνοασφάλειας Cheq.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778