Marketing Week - Πιο οικονομικό το «καλάθι» στα ελληνικά σουπερμάρκετ

Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Σε σχέση με Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία και Πορτογαλία

Πιο οικονομικό το «καλάθι» στα ελληνικά σουπερμάρκετ

5 Δεκεμβρίου 2018 | 17:10 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες

Η επαναλαμβανόμενη εξαμηνιαία έκθεση του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) παρουσιάζει τα αποτελέσματα οργανωμένης έρευνας σύγκρισης τιμών σε τυπικό «καλάθι προϊόντων» του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (super market) στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο 2018, με την Αγγλία και τη Γαλλία, την Ισπανία και την Πορτογαλία.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778