Marketing Week - Black Friday: Η τηλεόραση κύρια πηγή ενημέρωσης των καταναλωτών

Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Έρευνα της GfK Hellas για την Black Friday 2018

Black Friday: Η τηλεόραση κύρια πηγή ενημέρωσης των καταναλωτών

29 Νοεμβρίου 2018 | 18:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail,Έρευνες

Το διαδίκτυο αποτελεί την αφετηρία του καταναλωτικού ταξιδιού, μια περίπου εβδομάδα πριν το Black Friday, επισημαίνει η πρώτη φάση καταναλωτικής έρευνας της GfK Hellas με θέμα την πρόθεση του Έλληνα καταναλωτή απέναντι στο Black Friday για το έτος 2018.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778