Marketing Week - Έρευνα τιμολόγησης προϊόντων: Η σημασία της στρατηγικής αντιμετώπισης της τιμολογιακής στρατηγικής

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Έρευνα τιμολόγησης προϊόντων: Η σημασία της στρατηγικής αντιμετώπισης της τιμολογιακής στρατηγικής

15 Δεκεμβρίου 2011 | 10:47 Γράφει ο Κωστής  Ήντουνας Topics: Management,Έρευνες

Μια από τις σημαντικότερες και ταυτόχρονα πιο δύσκολες αποφάσεις που καλείται να λάβει μια επιχείρηση, είναι η τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει στην αγορά. Έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί σε διαφορετικές χώρες, έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πολλές επιχειρήσεις τείνουν να χρησιμοποιούν απλουστευμένες μεθόδους για να διαμορφώσουν τις τιμές τους, οι οποίες, κατά κανόνα, βασίζονται στο κόστος, αγνοώντας άλλους σημαντικούς παράγοντες όπως τη ζήτηση και τον ανταγωνισμό.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778