Marketing Week - Έρευνα CSR 2010: Αλήθεια, καλή ποιότητα και σεβασμός

Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2020

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Έρευνα CSR 2010: Αλήθεια, καλή ποιότητα και σεβασμός

1 Ιουνίου 2010 | 11:02 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Ε.Κ.Ε,Έρευνες

Αυτές είναι οι τρεις «αλήθειες» για το θέμα της Εταιρικής Υπευθυνότητας και κατανάλωσης, που προέκυψαν από την έκτη πανελλαδική έρευνα την οποία υλοποίησε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με την MRB Hellas και το Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778