Marketing Week - Έρευνα για τις διαφημίσεις με διασημότητες

Κυριακή, 21 Απριλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Κουρασμένος ο καταναλωτής, σύμφωνα με το Datamonitor

Έρευνα για τις διαφημίσεις με διασημότητες

25 Ιουλίου 2008 | 18:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International

Από "κόπωση" εξαιτίας των διασημοτήτων "πάσχουν" οι καταναλωτές, οι οποίοι υπέρ-εκτίθενται πλέον σε καμπάνιες με πρωταγωνιστές διασημότητες, σύμφωνα με νέα έρευνα του Datamonitor.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778