Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρώτος χρόνος του προγράμματος προώθησης EU Fruit, το οποίο έχει ως στόχο την προώθηση των ευρωπαϊκών φρούτων και την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σχετικά με τα οφέλη κατανάλωσης φρούτων για μια ισορροπημένη διατροφή.

Το πρόγραμμα EU Fruit αποτελεί μία διακρατική προσπάθεια έξι αγροτικών συνεταιρισμών από Ελλάδα και Κύπρο για την προώθηση καλαθιού φρούτων στις αγορές της Ελλάδας, της Γερμανίας και της Πολωνίας. Τα προωθούμενα προϊόντα είναι τα ακτινίδια, κεράσια, σταφύλια, βερίκοκα, ροδάκινα, εσπεριδοειδή (κυπριακές μαντόρες, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ) και μήλα.

Η καμπάνια περιλαμβάνει μια σειρά εκπαιδευτικών και προωθητικών δραστηριοτήτων με στόχο την αύξηση κατανάλωσης φρούτων, αλλά και την ανάδειξη των ευρωπαϊκών φρούτων ως ασφαλή και ποιοτικά προϊόντα, με υψηλό βαθμό ιχνηλασιμότητας. Κατά τον πρώτο χρόνο, διοργανώθηκαν προωθητικές ενέργειες οι οποίες προσέλκυσαν περισσότερους από 20.000 καταναλωτές στις τρεις χώρες-στόχους, μέσα από την υλοποίηση δειγματισμών σε μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ, συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και διοργάνωση προωθητικών εκδηλώσεων στο Βερολίνο.