Στην εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων The Kompany ανέθεσε ο οίκος Georg Jensen τη διαχείριση της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων του brand.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης συνεργασίας, η The Kompany ανέλαβε τον σχεδιασμό της στρατηγικής επικοινωνίας του brand στην Ελλάδα. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη λειτουργία και τη διαχείριση Γραφείου Τύπου, Media Relations και Influencer Management, Event Strategy, Design & Management, καθώς επίσης και την ανάπτυξη προγραμμάτων CSR. Η συνεργασία του brand και της The Kompany ξεκίνησε επίσημα με το event εγκαινίων του 1ου Flagship Concept Store Georg Jensen στο Golden Hall, παρουσία του Δανού Πρέσβη Klavs A. Holm και του CEO της Georg Jensen Francesco Pesci.

O Κώστας Τσολάκης, Founder της The Kompany, δήλωσε τα εξής: «Είναι μεγάλη μας τιμή, ένα από τα πιο ιστορικά brand της Δανίας και παγκοσμίως, με ιστορία πάνω από 100 χρόνια στον χώρο των κοσμημάτων και του home deco και παρουσία σε Ευρώπη, Αμερική, Ασία και Αυστραλία, να αναθέσει στην The Kompany την ευθύνη της στρατηγικής του επικοινωνίας στην Ελλάδα».