Marketing Week - Στην Reputation Unique η επικοινωνία του ΕΦΕΧ μετά από spec

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Στη διαδικασία συμμετείχαν 4 εταιρείες

Στην Reputation Unique η επικοινωνία του ΕΦΕΧ μετά από spec

12 Σεπτεμβρίου 2019 | 15:02 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Φαρμακοβιομηχανία

Στην Reputation Unique ανέθεσε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας και ενημέρωσης ο Σύνδεσμος Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης (ΕΦΕΧ).

H ανάθεση πραγματοποιήθηκε μετά από κλειστό spec, στο οποίο συμμετείχαν 4 εταιρείες επικοινωνίας. Ειδικότερα, η συνεργασία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τη διαχείριση της εταιρικής επικοινωνίας, την ενίσχυση των σχέσεων με τα ΜΜΕ, τη λειτουργία του Γραφείου Τύπου, καθώς και τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών που εντάσσονται στο πλαίσιο της ενημέρωσης των Φαρμακοποιών και του κοινού και αφορούν στο σύνολο των δραστηριοτήτων του ΕΦΕΧ για την περίοδο 2019-2020.

Οι δράσεις επικοινωνίας θα επικεντρωθούν στη δημιουργία και υλοποίηση της καμπάνιας «Αυτοφροντίδα», η οποία θα έχει ως βασικό στόχο να εκπαιδεύσει το κοινό για τη σημασία της Αυτοφροντίδας και να θέσει το φαρμακείο ως επίκεντρο. Σε δήλωσή του, ο Μάνος Σιφονιός, Διευθύνων Σύμβουλος της Reputation Unique, ανέφερε: «Για εμάς η συνεργασία με τον ΕΦΕΧ είναι πολύ σημαντική, αφού εκτός από την ίδια την επικοινωνία του Συνδέσμου, μέσω της επικείμενης καμπάνιας για την αυτοφροντίδα, καλύπτουμε ένα πεδίο που ως τώρα δεν είχε την απαιτούμενη προβολή. Μέσα από την καμπάνια, αναπτύσσουμε την κουλτούρα της αυτοφροντίδας, συμβάλλουμε στη διάδοσή της και αναδεικνύουμε τον κρίσιμο ρόλο του φαρμακοποιού».

Marketing Week Online( 12 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778