Marketing Week - H δημιουργός του #LikeAGirl στην Edelman

Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Η Judy John γίνεται η πρώτη global Chief Creative Officer

H δημιουργός του #LikeAGirl στην Edelman

12 Φεβρουαρίου 2019 | 17:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Μετακινήσεις Στελεχών

Την πολυβραβευμένη δημιουργικό Judy John «απέκτησε» η Edelman, χρίζοντάς την την πρώτη της παγκόσμια chief creative officer.

Η John προέρχεται από τη Leo Burnett, όπου κατείχε τη θέση της Chief Creative Officer για τη Β. Αμερική και της CEO για το agency στον Καναδά. Ευρύτερα γνωστή χάρη στην καμπάνια #LikeAGirl, θα αναλάβει τα νέα της καθήκοντα από τις 29 Απριλίου. Το PR shop εξακολουθεί συστηματικά να επενδύει στη δημιουργική του ταυτότητα, ενώ τα τελευταία χρόνια χτίζει όχι μόνο το creative, αλλά και το κομμάτι των paid media και της συμβουλευτικής.

Υποστηρίζοντας ότι είναι όλο και πιο δύσκολο για τους διαφημιστές να προσεγγίσουν τον καταναλωτή μέσα από το paid, o πρόεδρος και CEO της εταιρείας Richard Edelman τονίζει ότι το δημιουργικό μπορεί να λάβει πολλές μορφές και να αντιδράσει σε ό,τι συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο. Όπως εξήγησε ο ίδιος, η προσέγγιση αυτή έχει ήδη καθορίσει το δημιουργικό σε καμπάνιες όπως το «Blackout Track» της Asics, σχολιάζοντας ότι η δουλειά της John στο #LikeAGirl έχει αντίστοιχη οπτική, προκαλώντας έντονη συζήτηση. Η εταιρεία έχει προσλάβει επίσης chief creative officers σε Τορόντο, Νέα Υόρκη, Σικάγο και τη δυτική ακτή, με «διαπιστευτήρια» από agencies όπως οι Ogilvy, McCann και DDB.
(Πηγή: AdWeek)

Marketing Week Online( 12 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778