Marketing Week - Την Action Global επέλεξε ο όμιλος Lufthansa

Κυριακή, 18 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Για την ανάθεση της επικοινωνίας του στην Ελλάδα

Την Action Global επέλεξε ο όμιλος Lufthansa

28 Ιανουαρίου 2019 | 16:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Αεροπορικές Εταιρίες

Η Action Global Communications επιλέχθηκε από τον όμιλο Lufthansa για τη διαμόρφωση και υλοποίηση του στρατηγικού του πλάνου επικοινωνίας στην Ελλάδα.

Ο όμιλος Lufthansa περιλαμβάνει τις αεροπορικές εταιρείες Lufthansa, Austrian Airlines, Swiss, Eurowings και Brussels Airlines. Η νέα αυτή συνεργασία με την Action Global Communications αποτελεί μέρος της διεθνούς σύμβασης που σύναψε η εταιρεία επικοινωνίας achtung! για τη διαχείριση του λογαριασμού της Lufthansa σε 41 χώρες, εκτός των συνόρων των τοπικών αγορών της Γερμανίας, του Βελγίου, της Αυστρίας και της Ελβετίας.

Κατά τη διαδικασία του shortlisting, Lufthansa και achtung! βασίστηκαν σε αυστηρά κριτήρια για την τελική επιλογή των ιδανικών εταιρειών που θα αναλάβουν την επικοινωνιακή διαχείριση του ομίλου σε κάθε μία από τις 41 χώρες. Ο Andrea Bartels, Επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας του ομίλου Lufthansa, ανέφερε: «Η achtung! και η Action Global Communications μας κέρδισαν με τις δημιουργικές τους ιδέες, την παγκόσμια αξία και το ομαδικό τους πνεύμα. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε μια επιτυχημένη συνεργασία μαζί τους».

«Είναι εξαιρετικό συναίσθημα όταν η σκληρή δουλειά αποδίδει καρπούς και η επιλογή μας από την achtung! για την επικοινωνία ενός πρωτοπόρου στον τομέα της αεροπορίας ομίλου, όπως η Lufthansa επιβεβαιώνει πως η δουλειά και εξειδίκευσή μας αναγνωρίζεται», δήλωσε ο Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής της Action Global Communications στην Ελλάδα. «Το timing ήταν επίσης εξαιρετικό, αφού φέτος γιορτάζουμε τα 30 χρόνια παρουσίας της εταιρείας μας στην ελληνική αγορά και ξεκινάμε τη χρονιά με μια σημαντική και υψηλού κύρους συνεργασία».

Marketing Week Online( 28 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778