Marketing Week - Η ΕΑΣΘ σε διαγωνισμό 2,7 εκατ. ευρώ

Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης ρυζιού σε Ιορδανία, Λίβανο και ΗΑΕ

Η ΕΑΣΘ σε διαγωνισμό 2,7 εκατ. ευρώ

19 Δεκεμβρίου 2018 | 15:51 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs,Τρόφιμα - Ποτά

Η Αγροτική Εταιρική Σύμπραξη Θεσσαλονίκης ΑΕ (ΕΑΣΘ) προκηρύσσει ανοικτό διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου του έργου «Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης ρυζιού στην Ιορδανία, τον Λίβανο και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα».

Ο προϋπολογισμός του προς ανάθεση έργου ανέρχεται σε 2.783.130 ευρώ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλλουν προσφορές μόνο για το σύνολο του έργου, μέχρι την Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019.

Marketing Week Online( 19 Δεκεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778