Marketing Week - Στην FMN ανέθεσε η Gerolymatos International

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Τη διεξαγωγή ενεργειών ATL & BTL για το brand HIPP

Στην FMN ανέθεσε η Gerolymatos International

4 Δεκεμβρίου 2018 | 16:36 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Η FMN έχει αναλάβει μέρος της επικοινωνιακής δράσης της Gerolymatos International, με στοχευμένες ενέργειες σε ATL & BTL για το brand με βιολογικές βρεφικές τροφές HIPP να είναι σε εξέλιξη.

Η χορηγία της θεατρικής παράστασης «Μαριχουάνα Stop» και η συνεργασία με το Make A Wish στην Επέλαση των Ξωτικών είναι ενέργειες κατά τις οποίες οι καταναλωτές γνωρίζουν το brand και τις αξίες του. Επιπλέον, η παρουσία του brand HIPP βρεφικές τροφές στο Πρωινό Ant1 με τη Φαίη Σκορδά και στο localized website Nou-Pou.gr, αμφότερα με κοινό family friendly, ολοκληρώνουν το σύνολο της επικοινωνιακής στρατηγικής της FMN για τη Gerolymatos International.

Marketing Week Online( 4 Δεκεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778