Marketing Week - Spec Προβολής από τη ΧΑΝΘ

Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Προϋπολογισμού 216.222 ευρώ

Spec Προβολής από τη ΧΑΝΘ

9 Νοεμβρίου 2018 | 16:56 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs

Η Χριστιανική Αδελφότητα Νέων Θεσσαλονίκης προκηρύσσει δημόσιο ηλεκτρονικό ανοικτό διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου εκτέλεσης της υπηρεσίας με τίτλο Δράσεις Προβολής, Επικοινωνίας, Τεχνογνωσίας, Πληροφορικής και Εκπαιδευτικής Πρωτοβουλίας, στο πλαίσιο του έργου «Promotion and Development of YMC(H)A-Youth Mobilization-Cultural Heritage and Athletic Valorization» με ακρωνύμιο «PROMO YMC(H)A» του Προγράμματος Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασία INTERREG V-A Ελλάδα-Βουλγαρία 2014-2020, προϋπολογισμού 216.222 ευρώ. Προσφορές θα γίνονται δεκτές έως τις 30 Νοεμβρίου.

 

Marketing Week Online( 9 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778