Marketing Week - Στην Hill + Knowlton ανέθεσε ο ΣΕΒΤ

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Δράσεις επικοινωνίας για το έργο PEFMED

Στην Hill + Knowlton ανέθεσε ο ΣΕΒΤ

1 Οκτωβρίου 2018 | 16:29 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Δημόσιος Τομέας

Με ανάδοχο την Hill + Knowlton Strategies ολοκληρώθηκε ο συνοπτικός διαγωνισμός του ΣΕΒΤ με αντικείμενο την ανάθεση δράσεων επικοινωνίας για το έργο PEFMED.

Πιο συγκεκριμένα, το έργο αφορά στη διοργάνωση δράσεων επικοινωνίας για την ευαισθητοποίηση του κλάδου Τροφίμων και του ευρέως κοινού για το έργο PEFMED και τα αποτελέσματά του. Το PEFMED είναι το ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της αγροτοδιατροφικής βιομηχανίας.

Marketing Week Online( 1 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778