Marketing Week - New Business για τη Weber Shandwick

Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Ανέλαβε τα PR της παγκόσμιας ταξιδιωτικής κοινότητας Selina

New Business για τη Weber Shandwick

23 Ιουλίου 2018 | 15:12 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τουρισμός

Την είσοδό της στην ελληνική αγορά σχεδιάζει η Selina, παγκόσμια ταξιδιωτική κοινότητα boutique προορισμών, με τη Weber Shandwick να έχει αναλάβει το πρόγραμμα Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων.

Η ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία στοχεύει σε πόλεις όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, ενώ παράλληλα ψάχνει για «μοναδικές» τοποθεσίες στην ηπειρωτική Ελλάδα, την Κρήτη, τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και τα Ιόνια Νησιά. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει συζητήσεις με ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και ακινήτων, στοχεύοντας σε 2.000 κρεβάτια μέχρι το τέλος του 2018 και 10.000 κρεβάτια σε όλη την Ελλάδα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Η Selina αναπτύσσει ένα παγκόσμιο οικοσύστημα για τους ταξιδιώτες που θέλουν να συνδυάσουν εργασία, ψυχαγωγία και χαλάρωση.

Συγκεκριμένα, προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση στην εμπειρία του ταξιδιού με καταλύματα εξαιρετικού design, εργασιακούς χώρους, προτάσεις ψυχαγωγίας και εμπειρίες βασισμένες στην κουλτούρα του κάθε τόπου. Η εταιρεία σήμερα λειτουργεί σε οκτώ χώρες στην Κεντρική και Νότια Αμερική, ακολουθώντας ένα σχέδιο επέκτασης που αφορά σε καταλύματα στην Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Πρόσφατα εξασφάλισε ακίνητα στην Πορτογαλία, την Ουγγαρία και την Πολωνία, στοχεύοντας να έχει παρουσία σε 40 χώρες στα επόμενα πέντε χρόνια.

Το μοντέλο λειτουργίας της έχει ως εξής: το πρώτο βήμα είναι ο εντοπισμός και η μακροχρόνια μίσθωση υφισταμένων ακινήτων. Το επόμενο βήμα είναι η ανακαίνιση των ακινήτων σε συνεργασία με εγχώριους καλλιτέχνες, σχεδιαστές και τεχνίτες. Ο Σταύρος Τόλιας, Country Manager της Selina για την Ελλάδα, δήλωσε: «Η Ελλάδα είναι από τις πρώτες χώρες που επέλεξε η Selina για την είσοδό της στην Ευρώπη. Είμαστε χαρούμενοι που συμβάλλουμε στην αυξανόμενη τουριστική αγορά με τη δημιουργία καταλυμάτων μοναδικής αισθητικής, αλλά ταυτόχρονα εμπνευσμένων από την τοπική κουλτούρα, τα οποία εμπλέκουν και υποστηρίζουν την τοπική κοινωνία».

Marketing Week Online( 23 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778