Στόχος η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς τους στην ελληνική αγορά
Τη στρατηγική επικοινωνία των δερμοκαλλυντικών προϊόντων ανάPlasis ανέλαβε το γραφείο επικοινωνίας Katerina Ladopoulos Communications Services (KLCS), με στόχο να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητά τους στην ελληνική αγορά.

Τα προϊόντα της εταιρείας ανάPlasis, με έδρα την Κομοτηνή, είναι φυσικά καλλυντικά που δίνουν λύσεις σε θέματα ενυδάτωσης, αντιγήρανσης, καταπολέμησης των ραγάδων και αντηλιακής προστασίας. Η σύνθεση των προϊόντων στηρίζεται σε 100% φυσικά συστατικά, τα οποία προσφέρουν εκπληκτικά αποτελέσματα. Το γραφείο KLCS, δίνοντας έμφαση ακριβώς στη μοναδικότητα των προϊόντων και στα ακριβά συστατικά τους, διαμόρφωσε τη στρατηγική επικοινωνία της εταιρείας μέσα από συγκεκριμένο πλάνο προβολής και πρόγραμμα ανάπτυξης δημοσίων σχέσεων. Πρέσβειρα των προϊόντων αντηλιακής προστασίας της ανάPlasis για το 2018 είναι η ηθοποιός Εύη Δαέλη που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια «Το χρώμα του καλοκαιριού» που θα «τρέξει» πανελλαδικά. Τα προϊόντα ανάPlasis διατίθενται σε φαρμακεία και στο e-shop της εταιρείας.