Marketing Week - Νέο PR Business Unit από την Publicis One Ελλάδας

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Ο Αλέξης Μυλωνάς αναλαμβάνει επικεφαλής

Νέο PR Business Unit από την Publicis One Ελλάδας

14 Μαΐου 2018 | 16:41 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Η Publicis One Ελλάδας ιδρύει νέο business unit με εξειδίκευση στις δημόσιες σχέσεις, τα media και stakeholders relations και τα PR events, συμπληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο την γκάμα των ολιστικών υπηρεσιών επικοινωνίας που προσφέρει στους πελάτες της, μέσω του μοντέλου Publicis One.

Επικεφαλής του νέου PR business unit της Publicis One Ελλάδας αναλαμβάνει ο Αλέξης Μυλωνάς, στέλεχος με πολυετή εμπειρία στον χώρο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Ο Αλέξης Μυλωνάς διατέλεσε στέλεχος της Touchpoint Strategies στον όμιλο Ogilvy & Mather Greece και της CIVITAS Communications. Η εμπειρία του εκτείνεται τόσο στην brand όσο και στο corporate επικοινωνία, με εξειδίκευση στους τομείς του αθλητικού ρουχισμού, της φαρμακοβιομηχανίας, της ενέργειας, των αλκοολούχων και μη αλκοολούχων ποτών, της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών.

Ο CEO της Publicis One Ελλάδας και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε για το νέο business unit της εταιρείας: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την προσθήκη του discipline του PR στις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας, στο πλαίσιο της αρχής μας “Power of One”, δηλαδή ενός contact point που καλύπτει όλες τις ανάγκες επικοινωνίας του πελάτη. Οι πελάτες μας, υπάρχοντες και νέοι, αγκαλιάζουν αυτή τη λογική και είμαστε πεπεισμένοι πως με την προσθήκη του PR στις υπηρεσίες μας, θα μας εμπιστευτούν ακόμα περισσότερα μέρη της επικοινωνίας τους».

Marketing Week Online( 14 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778