Marketing Week - Την Weber Shandwick επέλεξε η IBM

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Για να ηγηθεί του ανανεωμένου, παγκόσμιου roster της

Την Weber Shandwick επέλεξε η IBM

14 Μαΐου 2018 | 16:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τεχνολογία

Η Weber Shandwick ανέλαβε τον ηγετικό ρόλο στο νέο, ανανεωμένο roster συνεργατών Δημοσίων Σχέσεων της IBM.

Ο τεχνολογικός κολοσσός επιστράτευσε επίσης τις SKDKnickerbocker, Spectrum Science Communications και Civic Entertainment Group. Στο παγκόσμιο spec της IBM κλήθηκαν να συμμετάσχουν και τα 20 agencies με τα οποία είχε συνεργασία η εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων και των επί 17 χρόνια συνεργατών της IBM, Text100 και Ketchum. Η Text100 αποφάσισε να μην συμμετάσχει, ενώ η Ketchum συμμετείχε στον αρχικό γύρο αλλά δεν προχώρησε στην επόμενη φάση. Τα 4 agencies που επιλέχθηκαν θα υποστηρίζουν την IBM σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σε κάποιες περιοχές, στελέχη της Weber θα ενσωματωθούν στην IBM. Το χρηματικό ύψος του λογαριασμού, δεν ανακοινώθηκε. Για την IBM, στόχος είναι η δημιουργία μιας πλήρους ενοποιημένης ομάδας, μεταξύ των δικών της στελεχών και των agencies με τα οποία θα συνεργάζεται. Στις προτεραιότητες επικοινωνιακά τίθενται μεταξύ άλλων η βελτίωση της φήμης, το χτίσιμο brand favorability και product consideration. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο επικεφαλής επικοινωνίας της IBM, Ray Day, ανέλαβε καθήκοντα τον Δεκέμβριο προερχόμενος από την Ford και αντικαθιστώντας τον Jon Iwata μετά από 34 χρόνια στο ρόλο του Marketing & Communications Executive της IBM.
(Πηγή: PRWeek.com)

Marketing Week Online( 14 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778