Marketing Week - Αυξάνεται η συμμετοχή των PR στις επιτυχημένες καμπάνιες

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Σύμφωνα με ανάλυση του WARC

Αυξάνεται η συμμετοχή των PR στις επιτυχημένες καμπάνιες

19 Απριλίου 2018 | 15:39 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends

Οι επιτυχημένες καμπάνιες έχουν όλο και μεγαλύτερη υποστήριξη από ενέργειες PR, σύμφωνα με νέα μελέτη του WARC που εξετάζει τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες από όλο τον κόσμο.

Η μελέτη «WARC 100: Lessons from the world’s best marketing campaigns», αποκαλύπτει ότι οι ενέργειες PR αποτελούν αυξανόμενα κυρίαρχο κομμάτι στις cross-media στρατηγικές marketing της κατάταξης WARC 100, με το δημιουργικό και την επιλογή καναλιών να περιστρέφονται συχνά γύρω από το «PR» στοιχείο. Την περασμένη χρονιά σημειώθηκε αύξηση στη χρήση word-of-mouth marketing και δημοσίων σχέσεων στο συνολικό μείγμα, σε αντίθεση με την προηγούμενη κατάταξη WARC 100 (45% vs 38%).

Οι μισές από τις καμπάνιες που απαρτίζουν το top 10 της κατάταξης, στηρίχθηκαν κυρίως σε ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων. Σύμφωνα με το WARC, στο υπερφορτωμένο σημερινό διαφημιστικό περιβάλλον, οι δημιουργικές πλατφόρμες οφείλουν να εργασθούν όλο και πιο σκληρά για να μεγιστοποιήσουν τόσο τα earned όσο και τα paid media. Ένας τρόπος για να επιτευχθεί αυτό, είναι τοποθετώντας στο επίκεντρο μία «PR» ιδέα. Ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι οι marketers σκοπεύουν να αυξήσουν τα στελέχη και τη δαπάνη τους σε PR τα επόμενα 5 χρόνια, μια εξέλιξη που αποδίδεται τόσο στην άνοδο των καναλιών ψηφιακής επικοινωνίας, όσο και στην αυξανόμενη σημασία της σύγκλισης και συνέπειας σε όλο το φάσμα των ενεργειών επικοινωνίας.

Marketing Week Online( 19 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778