Marketing Week - Η nrg επιλέγει την FCBGnomi

Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Ανάθεση του συνόλου της επικοινωνίας της

Η nrg επιλέγει την FCBGnomi

15 Φεβρουαρίου 2018 | 15:51 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Ενέργεια / Περιβάλλον

Την FCB Gnomi επέλεξε για συνεργάτη της η nrg, έπειτα από τη διαδικασία κλειστού spec, αναθέτοντάς της το σύνολο της επικοινωνίας της.

Η nrg, μια ελληνική εταιρεία, μέλος του Ενεργειακού Ομίλου Χανδρή, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά της ενέργειας, προσφέροντας οικιακά, καθώς και επαγγελματικά προγράμματα.

Marketing Week Online( 15 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778