Marketing Week - Spec επικοινωνιακής καμπάνιας από τον ΟΑΣΑ

Παρασκευή, 19 Ιανουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Για το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου

Spec επικοινωνιακής καμπάνιας από τον ΟΑΣΑ

10 Ιανουαρίου 2018 | 15:49 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs,Θεσμικά

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών προκηρύσσει διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «Υλοποίηση Επικοινωνιακής Καμπάνιας για το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (Α.Σ.Σ.Κ.)».

Ο ανάδοχος των προς ανάθεση υπηρεσιών θα αναλάβει την αγορά διαφημιστικού χρόνου και θα προτείνει και θα υλοποιήσει το media plan της επικοινωνιακής καμπάνιας του Οργανισμού σε ότι αφορά το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο Athenacard/Athena Ticket. Η καμπάνια θα προβληθεί σε ηλεκτρονικά μέσα και σε ραδιοφωνικούς σταθμούς. Ο συνολικός προϋπολογισμός της σύμβασης ανέρχεται σε 40.000 ευρώ. Προσφορές θα γίνονται δεκτές έως τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018.

Marketing Week Online( 10 Ιανουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778