Marketing Week - Η Σίσσυ Ηλιοπούλου Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας στην The Coca-Cola Company

Παρασκευή, 17 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Η Νεκταρία Μητράκου μετακινείται στις Βρυξέλλες

Η Σίσσυ Ηλιοπούλου Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας στην The Coca-Cola Company

23 Οκτωβρίου 2017 | 16:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Μετακινήσεις Στελεχών,Τρόφιμα - Ποτά

Η Σίσσυ Ηλιοπούλου ανέλαβε από 1η Οκτωβρίου τη θέση της Διευθύντριας Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας στην The Coca-Cola Company για Ελλάδα Κύπρο και Μάλτα.

Η Νεκταρία Μητράκου που κατείχε μέχρι πρότινος τη συγκεκριμένη θέση, μετακινείται στα γραφεία της εταιρείας στις Βρυξέλλες. Η Σίσσυ Ηλιοπούλου ήταν μέχρι πρόσφατα Διευθύντρια Επικοινωνίας του ομίλου της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Από τη συγκεκριμένη θέση, μεταξύ άλλων, χειριζόταν την επικοινωνία του ομίλου με εστίαση σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης και Διαχείρισης Κρίσεων.

Επίσης, ανέπτυξε το στρατηγικό πλάνο του ομίλου για την ψηφιακή ανάπτυξη στον τομέα της εταιρικής επικοινωνίας σε επίπεδο ομίλου και 28 χωρών που είχε ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση της εταιρείας στην 9η θέση –έναντι της 88ης που κατείχε στο παρελθόν- στη λίστα FTSE 100. Η συγκεκριμένη εταιρική πλατφόρμα, απέσπασε επίσης σημαντικά βραβεία σε διεθνείς θεσμούς.

Η ίδια δήλωσε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερη χαρά, έπειτα από 10 χρόνια εμπειρίας στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, να γίνομαι  μέλος της The Coca-Cola Company. Μιας εταιρείας με ιστορία πάνω από έναν αιώνα, με μια γκάμα προϊόντων που ξεπερνά τα 3.000 παγκοσμίως σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες, με σημαντικές καινοτομίες που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας εκατομμυρίων ανθρώπων, όλων των ηλικιών, αλλά και με ένα πολύ ισχυρό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα στην Ελλάδα.

Από τη θέση της Public Affairs & Communications Manager για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα θα συνεχίσω να προσφέρω δυναμικά μέσα από τη μακροχρόνια εμπειρία μου σε θέματα στρατηγικής ανάπτυξης και επικοινωνίας προκειμένου η εταιρεία να αναπτύσσεται βιώσιμα, ανταποκρινόμενη αποτελεσματικά και με καινοτόμους τρόπους στην επίτευξη των στόχων της αλλά και στην υλοποίηση της νέας της στρατηγικής “Beverages for Life” δημιουργώντας, παράλληλα, προστιθέμενη αξία στην ελληνική κοινωνία, οικονομία αλλά και τους χιλιάδες συνεργάτες της».

Marketing Week Online( 23 Οκτωβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778