Marketing Week - Σε A3 και Radical ανέθεσε η Καρούλιας

Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Σε A3 και Radical ανέθεσε η Καρούλιας

13 Ιουλίου 2017 | 16:47 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Το project της επικοινωνίας και της digital παρουσίας των Artesano Rum και The Blue Beetle London Dry Gin της Β.Σ. Καρούλιας ανέλαβε σε συνεργασία με τη Radical Communications, η A3.

Η Α3 δημιούργησε τα 2 websites που βασίζονται στον χαρακτήρα του κάθε brand, ενώ παράλληλα, ανέλαβε τη δημιουργία και τη διαχείριση των αντίστοιχων fanpages στο Facebook. Επιπλέον, σχεδίασε όλο το επικοινωνιακό υλικό των προωθητικών ενεργειών και των προβολών στα media που τρέχει η Radical. Πρόσφατα, δημιούργησε και ένα video το οποίο κάνει γνωστές τις αξίες του brand Blue Beetle και το οποίο «τρέχει» σε YouTube και Facebook.

Marketing Week Online( 13 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778