Marketing Week - Βράβευση Stratcom και AbbVie στα Event Awards

Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Για τη δράση «Μια πιο καθαρή ματιά στη Ραγοειδίτιδα»

Βράβευση Stratcom και AbbVie στα Event Awards

7 Ιουλίου 2017 | 16:43 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Events,Υγεία / Ομορφιά,Φεστιβάλ / Βραβεία

Bronze βραβείο απέσπασε η Stratcom στα Event Awards 2017, στην κατηγορία Corporate Events/Λανσάρισμα Προϊόντος – Υπηρεσίας, για την εκδήλωση «Μια πιο καθαρή ματιά στη Ραγοειδίτιδα» της βιοφαρμακευτικής AbbVie.

Στόχος της δράσης ήταν η ενημέρωση των εργαζομένων της AbbVie για την έγκριση της 13ης ένδειξης που έλαβε σκεύασμα της εταιρείας, για τη θεραπεία της ραγοειδίτιδας, μιας σοβαρής ασθένειας των ματιών που μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε απώλεια όρασης. Αξιοποιώντας δημιουργικά τη «γρουσούζικη παράδοση» του αριθμού 13, Stratcom και AbbVie σχεδίασαν μια εσωτερική καμπάνια με στόχο να εμπλέξουν τους εργαζόμενους συνδυάζοντας βιωματικά και εκπαιδευτικά στοιχεία, ενημέρωση, διασκέδαση και ομαδική δράση.

Η καμπάνια κορυφώθηκε με την διοργάνωση της εκδήλωσης, κατά τη διάρκεια της οποίας οι εργαζόμενοι φόρεσαν γυαλιά προσομοίωσης και βίωσαν με ρεαλιστικό τρόπο τα συμπτώματα της ασθένειας. «H συνεργασία μας με την AbbVie είχε από την αρχή ως σημείο αναφοράς την καινοτομία και τη δημιουργική σκέψη. Σε αυτά τα στοιχεία βασιστήκαμε για να σχεδιάσουμε τη συγκεκριμένη δράση, η οποία πέτυχε το στόχο της και συνεχίζει να μας κάνει υπερήφανους, κατακτώντας διακρίσεις στο πλαίσιο αναγνωρισμένων θεσμών. Ευχαριστούμε την AbbVie, τόσο για την εμπιστοσύνη, όσο και για την έμπνευση» δήλωσε η Τζίνα Μπαρκούρα, Client Service Director της Stratcom.

Marketing Week Online( 7 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778