Στα PRWeek Global, για το 2017
Η Weber Shandwick διακρίθηκε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ως Global Agency of the Year για το 2017 στα βραβεία του PRWeek Global στο Λονδίνο.

Η Weber Shandwick και οι πελάτες της έλαβαν πολλά βραβεία για εκστρατείες παγκόσμιου βεληνεκούς σε επτά κατηγορίες, μεταξύ των οποίων και η συνεργασία με τον σκηνοθέτη Vibha Bakshi για το ντοκιμαντέρ «Daughters of Mother India», το οποίο διακρίθηκε ως Campaign of the Year και επίσης και στις δύο κατηγορίες Issues & Crisis και Global Impact.

Η εταιρεία επίσης αναγνωρίστηκε για την συνεργασία με την ActionAid UK και την καμπάνια #Brutal Cut, η οποία κέρδισε στην κατηγορία Non-profit. Το «The Alphabet of Illiteracy» για την Pearson κέρδισε στην κατηγορία Corporate Social Responsibility και ξεχώρισε επίσης στο Global Integration. Τέλος, για τη Sonos, κέρδισε στην κατηγορία Global PR Breakthrough για την εκστρατεία «Music Makes It Home».