Δράσεις προώθησης του ελληνικού αρνιού
Η Sopexa Ελλάδας ανέλαβε την υλοποίηση των δράσεων προώθησης του ελληνικού αρνιού μέσω του ευρωπαϊκού Προγράμματος «Meet the lamb» για λογαριασμό της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κρέατος (ΕΔΟΚ), έπειτα από ανοιχτό διαγωνισμό.

Το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, είναι τριετές και έχει συνολικό προϋπολογισμό 3.200.000 ευρώ για δράσεις στις αγορές της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Ιταλίας. Η καμπάνια στοχεύει να επαναφέρει το αρνί ως κυρίαρχο κρέας στο τραπέζι των καταναλωτών μέσω ενεργειών που θα αποκαταστήσουν τις λανθασμένα αρνητικές απόψεις και την έντονη εποχικότητα της κατανάλωσης, ενώ παράλληλα θα ενημερώνουν για την υψηλή διατροφική του αξία και θα εκσυγχρονίσουν την εικόνα του στις χώρες-στόχος. Οι δράσεις βασίζονται σε ένα mix 360ο online και offline ενεργειών.