Marketing Week - Στην Out to Lunch ανέθεσε η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Το σύνολο των αναγκών επικοινωνίας της

Στην Out to Lunch ανέθεσε η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών

16 Μαρτίου 2017 | 17:29 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News,Υγεία / Ομορφιά

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών έχει καθιερώσει εδώ και μια περίπου δεκαετία την Ημέρα Φροντιστή, ως ένδειξη αναγνώρισης του δύσκολου έργου που επιτελούν οι φροντιστές των ατόμων με Αλτσχάιμερ και άλλες μορφές άνοιας.

Η επικοινωνία της φετινής διοργάνωσης, που θα γίνει το ερχόμενο Σάββατο, 18 Μαρτίου, έγινε από την Out to Lunch, η οποία ξεκίνησε πρόσφατα συνεργασία με την εταιρεία για το σύνολο των αναγκών επικοινωνίας της. Mε μήνυμα «Φροντίδα δεν είναι να γίνεσαι κομμάτια», το οποίο αποτυπώνει την ένταση του προβλήματος, όπως βιώνεται καθημερινά από φροντιστές ατόμων με το πρόβλημα, η καμπάνια είναι στον «αέρα» με τηλεοπτικό σποτ, αφίσα, banners και ραδιοφωνικό σποτ.

Marketing Week Online( 16 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778