Το σύνολο των αναγκών επικοινωνίας της
Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών έχει καθιερώσει εδώ και μια περίπου δεκαετία την Ημέρα Φροντιστή, ως ένδειξη αναγνώρισης του δύσκολου έργου που επιτελούν οι φροντιστές των ατόμων με Αλτσχάιμερ και άλλες μορφές άνοιας.

Η επικοινωνία της φετινής διοργάνωσης, που θα γίνει το ερχόμενο Σάββατο, 18 Μαρτίου, έγινε από την Out to Lunch, η οποία ξεκίνησε πρόσφατα συνεργασία με την εταιρεία για το σύνολο των αναγκών επικοινωνίας της. Mε μήνυμα «Φροντίδα δεν είναι να γίνεσαι κομμάτια», το οποίο αποτυπώνει την ένταση του προβλήματος, όπως βιώνεται καθημερινά από φροντιστές ατόμων με το πρόβλημα, η καμπάνια είναι στον «αέρα» με τηλεοπτικό σποτ, αφίσα, banners και ραδιοφωνικό σποτ.